home Meny close
menu Meny

Ofte stilte spørsmål

Hvordan handler jeg hos babycare.no?

Det er enkelt å handle på Babycare.no. Du velger først produktet som du ønsker, samt eventuell farge og størrelse. Deretter går du til handlekurven, ved å klikke på handlekurven øverst i høyre hjørne. Sjekk at bestillingen din er riktig før du fyller inn kontaktinformasjon og leveringsadresse. Du kan velge om du ønsker å lage en konto hos oss eller å handle som gjest. Fordelen med å lage en konto er at du på et senere tidspunkt alltid kan sjekke ordrestatus under Mine sider, lagre flere adresser og spore ordre.
Etter du har valgt om du ønsker å få varen levert på døren eller på et av Brings utleveringssteder, velger du betalingsmåte. Her kan du velge mellom betalingskort eller Klarna faktura eller konto.
Har du en rabattkode (husk å meld deg inn i kundeklubben!) fyller du den inn i handlekurven. Du vil da få trukket fra rabatten din.

Når bestillingen din er sendt vil du motta en ordrebekreftelse på mail. Se igjennom denne og se at den stemmer overens med bestillingen din. Angrerettskjema er med på ordrebekreftelsen. Du får beskjed på sms og e-post fra Bring når varen din er på vei.

Hvor lang er leveringstiden?

De varer som vi har på lager ved bestillingstidspunktet, vil normalt bli levert innen 1-7 dager, alt etter hvor du bor i landet. Bestillingsvarer er varer vi ikke har på lager, og som må bestille, eller er bestilt, hos leverandøren. Leveringstiden på disse varierer ut ifra når vi mottar varene fra leverandøren, men vanligvis leveres de 1-3 uker etter bestilling. Om det skulle være noe som blir forsinket eller om vi har feilaktig lagersaldo kontakter vi deg så fort vi kan. Du kan også kontakte nettbutikken for å få vite forventet leveringstid for din vare.

Hva koster frakten?

Vi har en dynamisk fraktpris, og det vil si at fraktprisen varierer utifra vekten på produktet, og hvor i Norge du bor. Hva du skal betale i frakt kommer tydelig frem i kassen før du betaler.

Kan jeg endre/avbestille en ordre?

Ønsker du å avbestille eller endre en ordre må du ta kontakt med nettbutikken så fort som mulig. Tar du kontakt rett etter bestilling, og før ordren din er pakket, gjør vi det vi kan for å oppfylle ønsket ditt.

Jeg har ikke fått ordrebekreftelse?

Vi sender ordrebekreftelse via e-post. Kontroller derfor alltid at du har skrevet inn e-postadressen din riktig, dette er den vanligste årsaken til at ordrebekreftelsen uteblir. En annen årsak kan være at spam-filteret ditt blokkerer visse mail.

Hvordan kan jeg returnere eller bytte en vare?

Ved kjøp av varer på Babycare.no kan du alltid sende de i retur innen 14 dager fra du mottok varene, da vi følger angrerettloven. Angreretten gir deg rett til å få pengene tilbake, men du må selv dekke retur portoen. Varen må ligge i orginalemballasjen, med merkelapper hengende på og varene må være ubrukt. Undertøy og kroppsnære plagg byttes ikke dersom orginalembalasjen er brutt.

Er det noe feil på varen dekker vi selvsagt kostandene ved returen. Ta kontakt med nettbutikken som sender deg en returseddel og en eventuell ny vare.

NB: Det er du som kunde som har det økonomiske ansvaret for at returen kommer fram til oss. Om du vil kunne spore returen din kan det være lurt å sende pakken som rekommandert post. Denne kostnaden må du stå for selv. Hør med ditt lokale postkontor for mer informasjon om dette.

Hvor er bestillingen min?

Har du ikke mottatt bestillingen din i løpet av 1 uke har du sannsynligvis fått en beskjed om eventuelle forsinkelser. Har du ikke fått noen beskjed kan det være slik at varen din er restnotert, eller at vi har høy belastning på ordreavdelingen vår. Har du ikke mottatt bestillingen innen 10 virkedager etter at du har mottatt leveransebekreftelse fra oss ber vi deg kontakte kundeservice for å se om noe har skjedd med bestillingen din.

Kommer en vare som er utsolgt inn på lager igjen?

Det er vanskelig å svare på, da det kommer an på hvilket produkt det er snakk om. Er det et produkt som inngår i hovedsortimentet vårt kommer produktet sannsynligvis inn igjen. Er det et spesifikt produkt du har spørsmål om, er du velkommen til å kontakte kundeservice så vi kan undersøke dette for deg!

Hvordan kommer jeg i kontakt med dere?

Du kan kontakte nettbutikken alle hverdager mellom 12.00 og 15.00 på telefon: 38 18 32 10, eller send e-post til kundeservice@babycare.no. Alle e-poster blir besvart fortløpende.

Hva er det minste beløpet jeg kan handle for?

Det er ikke noe minstebeløp for å handle på Babycare.no

Hvilke betalingsmetoder godtar dere?

På Babycare.no kan du betale med betalingskort, eller via faktura eller konto gjennom Klarna Checkout. Du mottar ved bestilling en ordrebekreftelse men det er først når bestillingen din behandles, at vi trekker pengene fra din konto. Dersom du har bestilt faktura eller delbetaling gjennom Klarna må alle spørsmål angående dette rettes mot Klarna direkte. Kontaktinformasjon til Klarna finner du her

Kan jeg hente mine varer direkte på deres lager?

Nei, dessverre. Men du kan få din(e) vare(r) sendt til din nærmeste Babycare-butikk.

Mine favoritter

Det finnes ingen produkter som svarer til valgene.